El dia que Barcelona va morir

12 juny 2019 | Arxiu, Conferències, Llengua, llibres, ciència, civisme i cultura

Descripció:


EL DIA QUE BARCELONA VA MORIR

Presentació del llibre a càrrec del seu autor
Per Enric Calpena

Data i lloc:


Dia 12 de juny de 2019 a les 19,00h

a la sala SEGARRA de l’Ateneu Barcelonès
Ateneu Barcelonès, carrer de La Canuda, 6 – 08002 Barcelona

Presentació del llibre “El dia que Barcelona va morir” a càrrec del seu autor Enric Calpena.
Josep M. Reichardt

Equip Editorial de Àgora Quàntica

AQ
Resum Política de privacitat

Àgora Republicana, en aplicació de la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, informa que les dades personals que es recullen a través dels formularis del Lloc web: www.agoraquantica.cat, s’inclouen en els fitxers automatitzats específics de usuaris dels serveis d’Àgora Republicana.

La recollida i tractament automatitzat de les dades de caràcter personal té com a finalitat el manteniment de la relació amb els socis o/i comercial amb els usuaris i l’acompliment de tasques d’informació, formació, assessorament i altres activitats pròpies d’Àgora Republicana.

Aquestes dades únicament seran cedides a aquelles entitats que siguin necessàries amb l’únic objectiu de donar compliment a la finalitat anteriorment exposada.
Veure més detall a política de privacitat.